Ουρές χιλιομέτρων στον «Πύργο» απομακρύνουν όλο και περισσότερο κόσμο από τις ολιγοήμερες διακοπές στην Ελλάδα – Σε όλο τον κόσμο και στη χώρα μας

Περισσότερες ουρές ενός χιλιομέτρου στο σημείο ελέγχου Kulata. Και αυτό το Σαββατοκύριακο οι Έλληνες παραθαλάσσιοι παραθεριστές έπρεπε να περιμένουν ώρες για να περάσουν τα σύνορα. Αυτό ακριβώς εμποδίζει πολλούς Βούλγαρους και ξένους τουρίστες να κάνουν σύντομες διακοπές στην Ελλάδα.

Ο Claudio Gaber ταξιδεύει από τη Ρουμανία με την οικογένειά του στη θάλασσα του νότιου γείτονά μας. Είπε ότι αν ήξερε πόσο καιρό θα περίμενε στα σύνορα, θα είχε αρνηθεί να ξεκουραστεί στην Ελλάδα.

«Το συζητήσαμε στη διαδρομή και δεν θα γυρνούσαμε γιατί είμαστε οικογένεια με παιδιά και δεν μας αρέσει να χάνουμε 4-5 ώρες στα σύνορα, χωρίς τίποτα, χωρίς λόγο», είπε.

Οι τουριστικοί πράκτορες της χώρας μας αναφέρουν ότι η ολοένα και μεγαλύτερη αναμονή στα σύνορα οδηγεί σε φυγή πελατών, ειδικά για ημερήσιες εκδρομές στην ελληνική θάλασσα. Ελλείψει ουρών, οι τουρίστες φεύγουν από το Μπλαγκόεβγκραντ στις 6 το πρωί και στις 9 το πρωί μπορούν ήδη να κολυμπήσουν στην παραλία.

«Στην τελευταία διέλευση, έφτασαν στις 12 το μεσημέρι. Πρώτον, αυτός ο συνοριακός σταθμός προκαλεί νευρικότητα στους τουρίστες, δεύτερον, φτάνουμε πολύ αργά στην παραλία και είναι απολύτως φυσιολογικό να μην εκτελείται το πρόγραμμα που έχουν βάλει αυτοί οι άνθρωποι, και το πιο δυσάρεστο σε όλη αυτή την κατάσταση είναι ότι Οι οικοδεσπότες μας – οι Έλληνες σε αυτήν την περίπτωση, και εμείς ως τουριστικοί πράκτορες και αερομεταφορείς – χάνουμε επίσης».

Στην Ελλάδα, οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων αναφέρουν μείωση κατά 30% στις μετακινήσεις εκτός της χώρας λόγω της απροθυμίας των τουριστών να περάσουν μια από τις ρεπό τους περιμένοντας στα σύνορα. Ως εκ τούτου, οι τουριστικοί πράκτορες ζητούν επείγοντα μέτρα για τη διευκόλυνση της διέλευσης.

Δημοσιογράφος: Vladislava Milanova

Ακούστε τα τελευταία νέα όπου κι αν βρίσκεστε!
Ακολουθήστε μας στο Facebook Και Ίνσταγκραμ
Ακολουθήστε το κανάλι BNT στο YouTube

Ganymede

"Φαγητό σπασίκλα. Ερασιτέχνης επίλυση προβλημάτων. Beeraholic. Επιρρεπής σε κρίσεις απάθειας."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *